راهنمای خرید گونه های کرم پودر اصل از برندهای معتبر
نوشته شده توسط : علی پور

بهترین مارک کرم پودر


راهنمای خرید گونه های کرم پودر اصل از برندهای معتبراستفاده از اسباب آرایشی برای حفظ از پوست میباشد.(درین مغازه گونه های بو ۲۱۲ و همینطور کرم پودر مک ارائه می‌شود ) البته درصورتی که هرمورد از این تولید ها، مثل کرم پودر، ماوس، پنکیک، ریمل یا این که هر مال دیگری، کیفیت لازم را نداشته باشد، خیر فقط از پوستمان محافظت نکردیم، بلکه به آن زخم هم زده‌ایم. اینجاست که اهمیت خرید یک محصولی اصلی نمایان میشود. محصولی که بتواند کارآیی خودش را داشته باشد. و محافظت از پوست را هم انجام بدهد. در‌این نوشته‌ی‌علمی میخواهیم در امر کرم پودر اصل و راهنمای خرید آن کلام کنیم. بخشی از اثاثیه پیرایش، که به تنهایی میتواند تمام عیب‌های چهره را بپوشاند. اساس هر آرایشی میباشد و نمی‌قدرت از تولید ها آرایشی حذفش کرد. یعنی شاید یک روزی بتوانیم ریمل یا این که ضد آفتاب را فاکتور بگیریم، ولی کرم پودر مدام جزو اسباب آرایش و پیرایش ما است.

چرا تولیدات تقلبی ساخت می گردند؟

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

برای خرید کرم پودر مک اصل کلیک نمائید

خیلی بدیهی میباشد که پرطرفدار بودن این بازار، منجر شود که بخواهند تولید ها این بازار را نسخه برداری نمایند و بفروشند. از‌آنجا‌که یک مارک جدید، کمتر از اسکن یک مارک دیرین می تواند بفروشد، بعضا از ایجاد کنندگان به سمت نسخه برداری برداری می روند. گهگاه وقت‌ها بهتر میباشد از یک مارک عادی خریداری کنیم، جای اینکه مال تقلبی بخریم. موادی که در تولیدها تقلبی به عمل میروند، خیر فقط قابل اعتماد نیستند، بلکه زخم زا می‌باشند. بعضا از آن‌ها، بوی نامطبوعی دارا‌هستند که حتی تحمل آن روی فیس را دشوار می نماید.
ولی یک خریدار رند و گرفتاری‌مند، عشق داراست که برای محافظت از پوست و سالمی خودش، کالا آرایشی قابل قبولی خریداری نماید. نکته ای که در حالتی‌که به وسیله تمامی رعایت شود، ساخت تولیدها تقلبی هم کاهش پیدا می کند. فراهم نمودن یک کرم پودر تقلبی، فقطً به این دلیل‌که مراقبت ظواهر کنیم، خیر صرفا سودبخش وجود ندارد، بلکه در دراز زمان، جراحت‌های بدون شوخی به طور و سرازیر ما خواهد شد.

او‌لین ارشاد برای خرید کرم پودر اصل از یک مارک
شایسته ترین و عاقلانه ترین عمل، برای هر که به وب دسترسی دارااست، مراجعه به وب سایت مارک و جستن شعبه‌های مارک میباشد. بعضا از برندها، مانند مارک مک و… دارنده نمایندگی در کشور‌ایران نیستند. ولی با این اکنون، برندهای متعددی میباشند که می توانید شعبه‌هایشان را پیدا نمایید.

از تارنما‌های فروشگاهی فی مابین المللی یاری بگیرید
حتی در شرایطی که شعبه ای توی کشور ایران نداشته باشد، ، به وبسایت‌هایی مثل آمازون، Ebay و تارنما‌های فروشگاهی در بین المللی، راز بزنید. خصوصیت‌های باکس اصلی، دسته نوشته‌های روی بسته و حتی رنگ و گونه آن به راحتی قابل روءیت میباشد. رنگ گونه‌های متفاوت، با یکدیگر فرق میکند، اندازه و صورت و شمایلشان هم همین طور. پس شایسته ترین روش برای تشخیص اصل از تقلبی، دیدن کرم پودر اصل روی یک دکان آنلاین میباشد.

ارشادوراهنمایی دوم: کرم پودر اصل تخفیف متعددی ندارد
با اعتنا به بها بالای ارز، مطلقاً هزینه یک کرم پودر اصل زیر وجود ندارد. کسی نمی‌تواند روی تولیدها آرایشی خویش تخفیف متعددی بگذارد. فروشگاهی مبادرت به تخفیف گذاشتن روی تولید ها آرایشی می نماید که معمولاً تقلبی می‌باشند. فقط یک عامل دیگر میتواند وجود داشته باشد. آن هم، نزدیک بودن مورخ انقضای تولیدها میباشد. این گزینه هم صرفا چنانچه صحت دارد که در سایر محصول ها مغازه، مارک اصلی پیدا فرمایید.

دسته بسته بندی تولیدات
برندهای اصلی روی بسته بندی و ارسال محصول ها خویش توجه متعددی دارا هستند. یک کرم پودر اصل، بایستی بسته بندی صحت هم داشته باشد. گونه نوشته‌ها روی آن، خیلی تفاوت ویژه ای ندارد. بخش‌هایی از آن کمرنگ و بخشی دیگر پر رنگ وجود ندارد. به علاوه این که همچنان بهتر میباشد با بسته بندی اصلی روی تارنما‌های فروشگاهی مقایسه کنیم.

کرم پودر درون بسته بندی
برخی از وبسایت‌ها به اندازه کالا اشاره کرده اند. صحت دارد که کرم پودر تقلبی، معمولاً از کرم پودر اصلی کوتاه خیس میباشد، ولی در صورتی کرم پودر اصلی وجود نداشته باشد، این طرز پاسخ نمی‌دهد. هنگامی همگی محصول ها یک دکان تقلبی باشند، فرآورده تقلبی را کنار کدام فرآورده بگذاریم؟ البته نحوه‌هایی می باشند که بتوانیم کرم پودر را با اعتنا به چیزی که داخل بسته بندی است، تشخیص بدهیم.

 

کرم پودر شیشه ای
تشخیص کرم پودری که داخل بسته بندی شیشه ای قراردارد، پاره ای معمولی خیس میباشد. گونه نوشته‌هایی که روی این جنس درج شده، معمولاً کمرنگ خیس از شرایط معمولی میباشد. خطاها چاپ کردن روی شیشه، احتمالاً جزو عوارض این فعالیت میباشد. شاید هم با این فعالیت منظور اند این هشدار را بدهند که در حالا تهیه کردن یک فرآورده تقلبی یا این که فیک می باشید.
نکته دوم: در کرم پودر را گشوده فرمایید و روی شیشه بگذارید. وزن و صدایی که از در کرم پودر می‌شنوید را اعتنا فرمایید. در کرم پودر اصلی، سنگین خیس و توپر میباشد. طوری که صدای قندان خالی یا این که شکسته نمی‌دهد. کرم پودر تقلبی میباشد که در آن، سبک و توخالی میباشد.
نکته سوم: در کرم پودر را ببندید. یه خرده آن را جنبش دهید و مجدد آن را گشوده فرمائید. در صورتی‌که کرم پودر صورت خامه ای گرفته بود و مانند خامه، روی در مال باقیمانده بود، با یک کرم پودر اصل طرف می باشید. کرم پودر تقلبی سریع به باطن شیشه برمی گردد.

کرم پودر تیوبی

 

برای خرید کرم پودر مک اصل کلیک فرمایید

تشخیص کرم پودر تقلبی که با تیوب بسته بندی میشوند (مثل خمیر دندان)، نیاز به اعتنا بیشتری داراست. کیفیت خویش تیوب از بالای آن مشخص و معلوم نمی شود. البته چنانچه به انتهای تیوپ که محل پرس شدن آن میباشد توجه فرمایید، مسئله فرق می‌نماید. پرس کردن هم برای کمپانی‌های مبتدی، کار مشقت میباشد. پرس کرم پودر تقلبی احتمالاً زبری بیشتری داراست و ناهمواری‌هایش معین میباشد. این ناهمواری‌ها یاری مینمایند که ما تشخیص بهتری داشته باشیم.
نکته دوم: در مال را گشوده نمایید، و به بخش آلومینیومی آن اعتنا نمائید. در تمامی تولید ها تیوپی، پس از گشودن در کالا، هنوز یک فویل کوچک آلومینیومی روی متاع چشم میشود. یک کرم پودر اصل، حتی مهر قابل قبولی روی متاع خویش دارااست.

نکته انتها درخصوص تشخیص کرم پودر اصل از تقلبی
کلیه کمپانی‌هایی که قصد دارا‌هستند مارا فریب بدهند، نکته‌هایی را برای این که خودشان را نشان بدهند، ارائه می دهند. از چاپ کمرنگ روی خویش مال، ناهمواری در پرس تیوپ، و معدود‌کاری در مواد نخستین خویش بسته بندی. به عنوان مثالً در کرم پودر تقلبی، توخالی میباشد. این خصوصیت که کمپانی متقلب در همت میباشد که مال را با کمترین هزینه وارد بازار نماید، در تمامی جا معلوم میباشد. گهگاه حتی به بوی کالا توجه نمیکنند.
به این ترتیب لازم وجود ندارد خیلی ظریف باشیم. تنها می بایست به‌این اندیشه کنیم که متقلب، به تاءمل فایده میباشد. همانگونه که از کیفیت مواد اسباب و اثاث آرایشی معدود می نماید، در کیفیت بسته بندی هم





:: برچسب‌ها: بهترین مارک کرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: